לפעילות עד הבית לחצו כאן!

תושבים והורים יקרים,

בעקבות משבר הקורונה ולאור הרחפת צעדי הממשלה נאלצנו להפסיק את פעילות החוגים השוטפת.

חשוב לנו לעדכן בנוגע לתשלומים-

תשלומי חודש מרץ נגבו לפני פרוץ הקורונה – עד ה 15.3 התקיימו שיעורים ואימונים במתכונת רגילה. ואנו נקיים את השיעורים שלא הועברו במרץ כשיעורי השלמה אחרי החזרה לשגרה

תשלומי אפריל- לא יגבו תשלומים נוספים על כל פעילות עד החזרה לשגרה

באם שיעור/ אימון או חוג מסויים לא יחזיר את השיעורים של מרץ כפי שהתחייבנו אנו נערוך זיכוי והחזר בסוף השנה על החוסר.

 

אנו עושים מאמץ לשמור על  קשר ורציפות וחושבים על כל דרך יצירתית לצמצום הפערים הנוצרים ובנוסף מנסים בכל דרך להציע שירותים מותאמים:

מציעים לכם להצטרף לספריה  הדיגיטלית במתכונת שירות ישיר, להרצאות מקוונות שעולות באתר המועצה, הצגות ומשימת באון ליין ממחלקות המתנס וערכות משפחתיות שיחולקו במהלך השבוע הקרוב.

בברכת בריאות טובה

נעמה כץ מנהלת מתנס עמק המעיינות ואיתמר מטיאש מנהל אגף קהילה



תכנית נש"ר

תכנית נש"ר מאפשרת שוויון הזדמנויות לכל תלמידי בתי הספר היסודיים בעמק המעיינות, להיחשף ולהתנסות באמנויות הבמה - נגינה, שירה, וריקוד - ולגלות אותן תוך אינטגרציה של כלל הילדים, מהעיר ומהכפר, מהקיבוץ והמושב. התוכנית מאפשרת לכלל תלמידינו ללמוד לשיר, לנגן ולרקוד, לשאוף רחוק, ולבנות את עתידנו המשותף מתוך יצירה ושמחה.

במסגרת התוכנית מגיעים ילדי כיתות ג' ו-ד' מבי"ס דקלים, ביכורים, שק"ד ורימון למרכז למוזיקה ולמרכז למחול פעם בשבוע.

בתי הספר נפגשים זה עם זה וכן עם ותיקי העמק, בשיתוף גיל עוז.

בתוכנית נלמדים:

נגינה– במטרה להכיר את הכלים התזמורתיים וללמוד את שפת הצלילים נלמדים הכלים כינור וצ'לו, חליל צד, קלרינט, חצוצרה, טרומבון, בריטון, חלילית, כלי הקשה, מטאלופון, מפוחית וחלילית. ההוראה בקבוצות קטנות – קריאת תווים, קצב, מושגים במוסיקה, האזנה ליצירות מופת, נגינה בכלי, הפקת צליל, נגינה משותפת בקול אחד, שניים ושלושה קולות, נגינה משותפת עם קבוצות כלים נוספות. במהלך  התהליך משתתפים הילדים בתזמורת וחווים התמקצעות בכלי הנבחר על ידיהם.

שירה – המטרה הינה הכרה ואהבת מורשת א"י דרך השירה. בשיעורי השירה מתגלים הסיפורים שמאחורי השירים, סיפורים המוליכים את המאזינים בשביליי ההיסטוריה ומורשת הארץ. כך צוברים התלמידים כ 100 שירים המהווים נכסי צאן ברזל שנכתבו והושרו החל מהעליות הראשונות לארץ.

ריקוד (תנועה) – הילדים לומדים תנועה ותיאטרון כשעה בשבוע. בשיעור נלמדים יסודות התנועה –  שפת הגוף ויכולת תנועת האיברים, התמצאות במרחב , התייחסות למוסיקה על מקצביה ועידון התנועה תוך התחשבות בסובבים.

שלושת התחומים נפגשים במכנים משותפים אותם אנו בונים עם צוות המורים המקצועיים, סביב נושאים או מועדים המהווים מוקד לשילוב האמנותי.